Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.
 

 

Kezdőlap » Lézerblokkoló Lézerdetektor » PRIORITY Antilaser jelzőkészülék (4db blokkolófejjel)


        

PRIORITY Antilaser jelzőkészülék (4db blokkolófejjel)

 

Cikkszám: 0293
Ár (nettó) : 384 173 Ft
Ár (bruttó) (27 %):
487 900 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

 

 

AL PRIORITY jelzőkészülék 4 fejes változat

 
 
 
 


Az új mérőeszköz rajzával és "READY" feliratú plecsnivel ellátott készülékeink már képesek érzékelni a legújabb magyar mérőeszközt, amelyet KKEP - Komplex Közlekedési Ellenőrzési Pont, vagy ARH CAM-S1 néven ismerhetünk.
 

 A VÉDA rendszer fixen telepített radaros sebességmérőit a lézerblokkolók sem jelezni, sem blokkolni NEM képesek. Az ilyen jellegű traffipaxokat GPS detektorral vagy hagyományos radardetektorral tudjuk hatékonyan előre jelezni, de ezek használata mellett is le kell lassítani a megengedett sebességre, mivel ezek csak jelzik a mérést!

A készülék célja:

A lézerblokkolók a lézeres elvű sebességmérési módok eredményességét gátolják meg időlegesen, de nem képesek előrejelezni, vagy megakadályozni a radaros és egyéb mérési módokat. Lézeres elvű sebességmérések előfordulhatnak rendőrségi és civil autókban a vezető ülés melletti ülésre, háromlábú állványra, vagy kézben rögzített mérőeszközből, akár manuálisan, akár teljesen magára hagyva a készüléket automatikus módon, akár mozgó, akár álló autóból is.


A készülék működése:

A lézeres mérések ellen a legbiztosabb védelmet a lézerblokkolók nyújtják, amelyek a rendőrségi mérést érzékelve jeleznek, és pár másodpercig visszatartják a sebességjelet (a rendőr nem látja a sebességünket), így biztonságosan korrigálhatjuk a sebességünket.


A készülék üzembe helyezése:

A készülék minden esetben beszerelést igényel. A szenzorok, csak megfelelő elhelyezés esetén képesek ellátni feladatukat, továbbá az eszközt az autó elektromos rendszerére rá kell kötni. Kérje szakember segítségét, aki szakszerűen el tudja végezni a beszerelést.

A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a LED jelzés tájékoztatja, valamint hangjelzést ad, igény szerint az autórádiót is némíthatja.


AL PRIORITY specifikációi:

Adóvevő egység:

  •         Mikroprocesszoros vezérlés
  •         Félvezető alapú (indium-gallium-arsenide) lézer diódás zavaróegység.
  •         Katonai minőségű lézer technológia (Class 1)
  •         Vízálló, tűri a napsütést, hideget, rázkódást
  •         Minden típusú sebességmérő lézer érzékelése
  •         Rozsdamentes kivitel
  •         8 fokozatú parkolószenzor
  •         Polikarbonát gyűjtő/szórólencse
  •         Méret 30x14x57mm

Belső egység (központi egység):

  •         Akár 5 db adóvevő egység csatlakozás
  •         Rádió némítás kimenet
  •         Kontroll panel kimenet
  •         Led visszajelző kimenet
  •         93dB erősségű riasztás
  •         USB csatlakozó programfrissítéshez
  •         Beépített biztosíték
  •         GPS antenna/radar bemenet

Az AL szenzorában 4 darab kicsi, de óriási vevőteljesítményű dióda dolgozik. Dupla érzékelő, dupla teljesítmény, ami különösen a közeli, nagyobb szögből történő érzékeléskor (pl. felüljárós vagy közeli mérések) számít, nagyon sokat. A készülékben nem csak vízszintes és vertikális érzékelés valósul meg (2db vevő dióda), hiszen van két plusz dióda is, ami az átlósan érkező jelek érzékelésére szolgál.
 
 
A kiemelkedő lézerérzékelési teljesítménynek, az eredeti OSRAM adó diódának, valamint a dupla processzornak köszönhetően a gyártó szerint az ALP nagyon jól teljesít mérés esetén, így kevesebb szenzor is elég lehet az optimális teljesítményhez. 
 

Az AL Priority olyan készülék, amely USB pendrive használatával frissíthető, illetve kalibrálható.

A számítógépen rátöltjük a szabadon kiválasztott beállításainkat (www.alpupdate.com - magyar nyelven is hamarosan!) a számítógépbe dugott bármilyen USB pendrive-ra, amit aztán az járműbe installált központi egységbe dugva s a készüléket bekapcsolva a személyes beállításaink feltöltődnek a készülékre. A készülék frissítése is hasonlóan történik.

 
 
 
 
 
 
 
 

Hogy működnek a lézeres traffipaxok

Lézeres traffipaxA lézeres mérőeszközök a radarok után jelentek meg, és ezek már egy sokkal kifinomultabb technológiát képviselnek. Működésük is lényegesen eltér, hiszen ezen eszközök a gépjármű távolságváltozásából állapítják meg a pontos sebességet. Sokkal pontosabbak, mint a radaros mérések, hiszen másodpercenként akár 200-szor is képesek megmérni a sebességet, s így pontosan meghatározni a mozgó gépjármű átlagsebességét.
Lézeres mérések során a magyar jogszabályoknak megfelelően videofelvétel is készül, így a mérés pillanatától kezdődően a felvételen végigkövethető a mozgó gépjármű sebessége.

A lézeres mérőeszközök láthatatlan fénysugarakat bocsátanak ki sorozatosan egy egyenes vonalban. Amikor ezek a fénysugarak visszaverődnek a gépjárművéről, azok egyenesen a mérőeszközbe kerülnek vissza, és ezeknek a sebességéből egy pillanat tört része alatt kikalkulálja a mért tárgy távolságát, és hogy azt milyen gyorsan teszi meg, így ki tudja számolni a tárgy sebességét.

Hatásos lézerblokkolók a mérés pillanatától kezdve képesek zavarni és blokkolni ezeket a jeleket , és így lehetőséget biztosítanak a szükséges lassításra. A lézeres mérés észlelése 2000 m-en belül lehetséges, a blokkolás pedig 100-2000 m között (4 blokkolófejes változat használata esetén). A leghíresebb és leghatásosabb lézerblokkolóként a dán BLINDER lézerblokkolókat tartják számon.



Telepített Automata Traffipaxok:

Traffipaxos jelzőlámpa
Már nem csak mobil traffipaxokkal (radaros és lézeres sebességmérő eszközökkel), illetve telepített radaros traffipaxokkal (legtöbbször az autópályákon találkozhatunk előre telepített radaros eszközökkel), hanem egyszerű közlekedési jelzőlámpába szerelt automata traffipaxokkal is találkozhatunk a közlekedés során.

Míg a hagyományos traffipaxok a gyorshajtás megfékezésére szolgálnak, a jelzőlámpába szerelt automata traffipaxok ennél összetettebbek, hiszen az eszköz lefotózza a piros lámpán áthaladó járműveket, míg zöld jelzésnél a gyorshajtókról készül drága fénykép.





Egy megfelelően felszerelt védelmi rendszer  99%-os védelmet nyújt, viszont mindigmarad 1% esély arra, hogy a rendőrségi mérőeszköz bemérje a jármű sebességét (erős napsütés, piszkos érzékelő, egyéb fizikai akadály, stb.). Ha a mérés érzékelését jelző hang megszólal és a LED fénye jelez, lassítson le az adott útszakaszra meghatározott legnagyobb megengedett sebességre, majd kapcsolja ki a védelmi rendszert, hogy ne zavarjuk vele a rendőrt a munkája elvégzésében.

A VÉDA rendszer fixen telepített radaros sebességmérőit a lézerblokkolók sem jelezni, sem blokkolni nem képesek. Az ilyen jellegű traffipaxokat GPS detektorral vagy hagyományos radardetektorral tudjuk hatékonyan előre jelezni, de ezek használata mellett is le kell lassítani, mivel ezek csak jelzik a mérést!

Mivel a készülék zavarhatja a szintén 904 Nm-en működő rendőrségi lézeres sebességmérő berendezéseket, ezért a gyártó és a forgalmazó felhívja a vásárló figyelmét, hogy a készüléket kizárólag olyan országokban használja, ahol egy ilyen eszköz használata jogszabályba nem ütközik. A gyártó és a forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a készülék használatából, illetve a szakszerűtlen beszerelésből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért, illetve az olyan balesetekért, amely a vezető gondatlanságából ered.




A gyártó és forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a sebességhatár túllépéséből és/vagy a készülék használatából, vagy a szakszerűtlen beszereléséből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért. A készülék nem a gyorshajtás elősegítésére való, hanem a véletlen sebességtúllépés következményeinek megelőzésére szolgál. Minden esetben tartsa be a sebességhatárokat, és közlekedjen az látási és útviszonyoknak megfelelően! A radardetektor nem tévedhetetlen eszköz. Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn vagy egyáltalán nem jelez bizonyos külső körülmények miatt. Ennek oka nem a készülék hibás működéséből adódik, hanem a fizika törvényszerűségére vezethető vissza. A lézerblokkolók blokkoló hatása általában a mérőeszköztől számított 150-2000 méteres távon belül a legeredményesebb.

 

ODlkM