Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.
 

 

Kezdőlap » Üzletünk hifi csomagajánlatai! » Hifonics ZSB8.3C komplett BMW első szett


        

Hifonics ZSB8.3C komplett BMW első szett

 

Ár (nettó) : 125 197 Ft
Ár (bruttó) (27 %):
159 000 Ft

Vásárolni kívánt mennyiség:
  db  

Hifonics ZSB8.3C komplett BMW első szett

BMW 1, E81-E82-E87-E88 (2004-2011)

LETÖLTHETŐ KATALÓGUS

LEÍRÁS ÉS PARAMÉTEREK

A ZEUS ZSB sorozatával a HiFonics első alkalommal kínál járműspecifikus hangszórókat a BMW/Mini számára. A ZEUS ZSB sorozat különleges fénypontjai közé tartoznak az igényesen gyártott mélynyomók. Míg a hagyományos mélysugárzók gyakran olcsó, de nehéz és hatástalan ferritmágnesekkel vannak felszerelve, a könnyű ZSB8W modellek modern és nagy hatékonyságú neodímium mágnesekkel nyűgöznek le. Ez a fajta meghajtás a nagyméretű, 50 mm-es hangtekercsekkel és a méretstabil üvegszálas kúpokkal kombinálva erőteljes és éles basszust biztosít! Neodímium mágneseket használnak a méretre szabott 10 cm-es hangszórókban is. Ezek szintén könnyűek és hatékonyak, és alacsony beépítési mélységgel rendelkeznek. A teljes tartományú hangsugárzókat finoman húzódó szövet neodímium magaslépők egészítik ki. Minden járműspecifikus adaptert, kábelt és szerelési tartozékot mellékeltek, így a plug+play telepítés sokkal egyszerűbbé válik.

Műszaki adatok hangszóró

10 cm-es (4") 2 utas komponens rendszer

60 W/RMS, 120 W/MAX

Impedancia 4 Ω

Frekvenciatartomány 75 - 22000 Hz

Porszórt bevonatú papírkúp

Integrált keresztváltó

25 mm-es szövet neodímium tweeter

Plug+Play csatlakozás

CAR&HIFI teszt:

Hifonics goes BMW - az univerzálisan beépíthető hangszórósorozat mellett a Hifonics mostantól járműspecifikus hangszórószettet is kínál.
A ZSB8.3C-t teszteltük.
Hifonics sokáig vonakodott belépni aa járműspecifikus hangszórók piacára. De most, az első BMW
rendszerrel úgy tűnik, megtört a jég, és a BMW még sok minden más is jönni fog. A ZSB8.3C egy komplett szett az elejére, ami azt jelenti, hogy
tartalmazza az ajtórendszert és az ülés alatti mélysugárzókat. Mindkettő külön-külön is kapható, például ha a hátsót is szeretné fejleszteni.
vagy ha csak a basszust szeretné feldobni. 
A szett körülbelül 500 euróba kerül, és és ezért semmiképpen sem a drága oldalon van. Ez egyáltalán nem probléma, ha 700 eurót fektetünk be egy
ajtókészletbe és egy mélynyomóba. A BMW utólagos felszerelései amúgy sem lesznek igazán olcsók

A mélysugárzók felépítése. 
Amikor a BMW előállt a az ülés alatti hangszórókkal, amelyek rezonanciája a küszöbig terjed, az iparnak volt egy trükkös
problémát kellett megoldani. Egyszerűen egyetlen mélysugárzó sem fért bele.

BMW-k utólagos felszereléséhez készült új kialakítás. A szokásos megközelítés, miszerint veszünk egy szabványos méretű kosarat, és beletesszük a meghajtót.
a meghajtó belsejébe, nem működik - túl nagy a beépítési mélység. Ezért más megközelítést alkalmaznak, és a meghajtóegységet a kúp elejére helyezik át. A mélysugárzó alján csak a és egy kellően lapos membránnal az eredmény egy alváz
hangszóró, amelynek beépítési mélysége mindössze néhány centiméter. 
A Hifonics esetében ez 31 milliméter, plusz a membrán löket. Az elülső meghajtó a következőkből áll
egy hangtekercsformából, amely a "rossz" oldalról van a membránba ragasztva.
A hangtekercset természetesen mágneses mezőnek kell körülvennie, mint mindig. Erre a célra a membrán elején van egy második kosár.
Egy második kosár, amely a mágnesrendszert tartja. A hangtekercset egy acél edény veszi körül
és biztosítja a külső mágneses pólust, a neodímium mágnes a póluslemezzel együtt helyezkedik el
A neodímium mágnes a póluslemezzel a hangtekercs belsejében helyezkedik el, így hozza létre a szükséges radiális mágneses mezőt, amely áram esetén mozgatja a hangtekercset.
A Hifonics mélysugárzó egy stabil, légmentesen záródó, gyantával ragasztott üvegszálas szövetből készült stabil membránnal dolgozik.
Légmentes kompozit. A két kisebb hangsugárzó esetében is figyelni kell a BMW-ben uralkodó körülményekre. A 10 centiméteres középsugárzónak pontosan kell illeszkednie az ajtók eredeti beépítési helyére. Mivel több kissé eltérő, a ZSB8.3C olyan adapterlemezeket tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a
amelyekkel a 10-es sorozat minden körülményhez igazítható.
A csatlakoztatás plug&play a BMW dugókkal. A középsugárzó terminálján két aljzat található. Az első érintkezik a
Az első a jármű kábelkötegével érintkezik, és a hangszórókat látja el, míg a második a magassugárzó csatlakoztatására szolgál. Az ajtóban csak korlátozott hely van a középsugárzó számára, ezért ez is neodímium meghajtóval van felszerelve. Ez a 25 milliméteres hangtekercsnek vastag ferritgyűrű nélkül is elegendő teljesítményt biztosít. A kis bónusz membrán papírból készült.
Az előlapon ásványi bevonat található, amely a rezonancia csillapítására szolgál.
A ZSB8.3C-ben a magassugárzó az egyetlen hangszóró, amely frekvenciaváltót kapott. Ez a és zsugorcsővel van védve. Egy kis kondenzátor szűri ki az alacsony frekvenciákat, és két ellenállás biztosítja a megfelelő szintet. Egy kábelhurok áthidalja a második ellenállást
és szükség esetén levágható, így a szint 3 dB-lel csökkenthető.

A magassugárzó természetesen illeszkedik a az eredeti tükörháromszögekbe, 25 milliméteres szövetkupolás magassugárzóval, amely messze a legnépszerűbb kialakítás a teljes méretű magassugárzóknál.

Mérések és hangzás

A 20 mm-es mélysugárzó 3,07 Ohm-os hangtekercsellenállással éppen a 4 Ohm-os szabvány alatt van, de ez nem okoz problémát a BMW
rádiónak. Ennek ellenére ajánlott a mélysugárzóhoz utólagosan beszerelhető végerősítőt szerelni, hogy megkapja a szükséges teljesítményt. Ennek 100 wattnak kellene lennie, de 200 wattal is simán megbirkózik. Nincs szükség igazi igényes, termetes, drága erősítőre.
A középsugárzó 10 kHz-ig rendben működik, még elegendő hangnyomás éri el a
középtartományt. Az amplitúdó-válasz nem lineárisan sima (ez nagyon kevés hangszórónak sikerül), de a Hifonics buckái szépen eloszlanak, így nem jelentkezik nagyobb zavar. Egy másik nagyon pozitív szempont az, hogy a kis 10-es nagyon stabilan működik akár egy egészen a hatalmas 100 dB-es hangnyomásig, szinte nem torzít és tiszta szintet szolgáltat.
A magassugárzó feltűnésmentes, ez is tisztán szól, ahogy az illik egy selyem dóm magassugárzóhoz. Feltűnésmentes abban az értelemben, hogy
a rendszer hangzása kellemes a magas frekvenciákon is. A középtartomány teljesen meggyőző, és könnyedén felveszi a versenyt a drágább BMW-készletekkel.
A BMW szettek, a 10-centisek a női hangokkal is barátságban van, és csodálatosan adja vissza őket, így azonnal otthon érzi magát a zenében. 

A mélynyomó felelős a szükséges szórakozásért.

Erőfeszítés nélkül mindent az alaphangoktól a mélyhangokig. Ez nem azt jelenti, hogy ultra-mély, hanem a BMW utasterének "normál" basszustartományt.
És még az elektronikus ütemek is remekek. A hangerőt tekintve a Hifonics rendszer mindenképpen
rendszer biztosan mosolyt csal az arcára, így mind a hogy mind a szórakozni vágyó hallgató, mind pedig a szórakoztató és a szórakozni vágyó frakció is megkapja a pénzéért, amit várt.

Következtetés

A ZSB8.3C gyorsan utólagosan felszerelhető és nagyon szórakoztató.
nagyon jó móka. A BMW komplett rendszerek között remekül helytáll. és teljesen korrekt ár-érték arányt kínál.

Frekvencia átvitel 75-22000Hz
Hangszóró típusa Hangszóró szett
Impedancia
Méret 20cm
RMS terhelhetőség 180 W
Utak száma 3
OWNmMTNhZG